Current date/time is 2018-01-17, 00:48

Forum Terms of service

The moderators of this forum will try hard to edit or remove reprehensible messages as soon as possible. However, it is impossible for them to review all the messages. You thus admit that all the messages posted on this forum express the sight and opinion of their respective authors and not those of the moderators or the Webmaster (except messages posted by them) and consequently, they cannot be held responsible of the discussions.

This forum uses cookies to store information on your computer. These cookies will not contain any personal information; they are only used to improve comfort while browsing. The address e-mail is only used in order to confirm the details of your registration as your password (and also to send you back your password if you forget it).

- Aggressive or slanderous messages, as well as personal insults and critics, the coarseness and vulgarities, and more generally any message contravening the French laws are prohibited.
- Messages who promote - or evoke - illegal practices are prohibited.
- If you post informations which come from another site
, look first if the site in question doesn't forbid it. Show the address of the site in question in order to respect the work of their administrators!
- Please post your messages only once. The repetitions are unpleasant and useless!
- Please make an effort on grammar and spelling. SMS-style language (ex: r u sk8ing?) is not advised!

Any message contravening the listing above will be edited or removed without additional notice or justification within deadlines which will depend on the availability of the moderators. Any abuse will involve the cancellation of the registration. Internet is neither an anonymous space, nor a space of no-right! We reserve ourselves the possibility of informing your access provider and/or the legal authorities of any malevolent behavior. An IP address of each poster is recorded in order to help us to make you respect these conditions.

By clicking on " I agree to these terms " below:
- You acknowledge to have fully read these current rules;
- You commit yourself to respect unreservedly these current rules;
- You grant the moderators of this forum the right to delete, move or edit any discussion subject at any moment.



Oto regulamin forum Epic Challange. Wszyscy użytkownicy są zobowiązani do zapoznania się z nim.

Podstawowe:
1. Forum stworzone jest przez jego administratorkę - Irisviel, lecz pomysłodawcą był Ezekiel.
2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
3. Na forum obowiązuje zakaz kopiowania jakichkolwiek treści bez wiedzy administracji.
4. Nieprzeczytanie regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go. Administracja nie zamierza sprawdzać waszej wiedzy na ten temat, jednak każde złamanie regulaminu skutkuje ostrzeżeniem. Trzy ostrzeżenia to ban na 24 godziny. Pięć ostrzeżeń to ban na postać. Kolejne ostrzeżenia będą karane banem na numer IP.
5. Rejestracja jest równoznaczna z akceptacją zasad obowiązujących na forum.
6. Można posiadać kilka kont, jednak o każde trzeba tak samo dbać. Jakiekolwiek zaniedbania będą karane ostrzeżeniami.
7. Kontami NPC zarządza administracja i Mistrzowie Gry.
8. Reklamowanie innych for możliwe jest tylko w odpowiednim do tego temacie.
9. Wszystkie prywatne kłótnie załatwiamy poprzez PW. Forum ma być zabawą, dlatego nie psujmy jej innym własnymi problemami!
10. Admin też człowiek, może się pomylić, ale musisz mu to GRZECZNIE udowodnić. Każdego rodzaju chamskie zachowanie wobec administracji będzie karane ostrzeżeniami.
11. Obowiązuje nas kultura osobista, obrażanie użytkowników będzie karane.

Odnośnie postaci:
1. Wskazane jest tworzenie klimatycznych postaci.
2. Nick jest imieniem, nazwiskiem bądź pseudonimem postaci.
3. Pisząc kartę postaci pamiętajmy o realiach świata przedstawionego.

Posty:
1. Staramy się pisać posty złożone. W końcu napisanie kilku linijek tekstu nie jest trudne. Posty składające się z 3 linijek są nie do zaakceptowania.
2. Jedynym miejscem, gdzie posty nie są sprawdzane jest off top.
3. Bycie w dwóch miejscach naraz (nie dotyczy off topu) jest zakazane. Chyba, że chodzi o eventy czy sesje, jednak informacje o tym będą podawane w ogłoszeniach. Możliwe jest pojawienie się eventów i sesji wewnątrz fabularnych, w których obowiązuje zasada .
4. Wstawianie emotek do postów jest zabronione.
5. Jeżeli masz problem z poprawnym pisaniem dłuższych tekstów - zainwestuj w mozillę bądź chroma.
6. Sceny erotyczne są na forum akceptowalne, jednak należy je zaznaczać znakiem
7. Należy pamiętać, by rozróżniać to, co wie użytkownik, a to co wie postać.

Avatary i sygnatury:
1. Avatar powinien przedstawiać naszą postać.
2. Rozmiary avatara to 250px na 400px.
3. Sygnatury nie mogą nienaturalnie wydłużać posta oraz rozszerzać forum. Polecane rozmiary to 200 px wysokości na 400 px szerokości.
4. Avatary i sygnatury nie mogą zawierać treści rasistowskich, nazistowskich, pornograficznych itp. A także nie mogą naruszać punktów regulaminu.

Administratorzy, Moderatorzy i Mistrzowie Gry:
1. Administratorzy są najważniejszymi osobami na forum.
2. Należy słuchać się zarówno Administracji, Moderacji czy Mistrzów Gry. Jednak to Administracja ma tutaj najwięcej do powiedzenia.
3. Administracja i Moderatorzy mogą dawać ostrzeżenia jak i bany na 24 godziny. Mogą także wykopywać i banować na chatboxie.
4. Ban na postać bądź adres IP mogą dawać tylko Administratorzy.
5. Można złożyć zażalenie na Administrację, Moderatorów czy Mistrzów Gry, jednak musi być ona poparta rozsądnymi argumentami i przykładami. W innym przypadku jesteście na straconej pozycji.
6. W razie jakichkolwiek problemów należy pisać do osób odpowiedzialnych za forum.

Ostatnia aktualizacja: 12.07.2012r.

Administracja napracowała się przy stworzeniu tego forum, więc byłaby wdzięczna za nie psucie ani nie kradzenie jakichkolwiek jego części.

Regulamin dostępny także tutaj.