★Epic Challange★
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Organizacje.

Go down

Organizacje. Empty Organizacje.

Post  Administrator 2012-07-11, 23:03

Organizacje. Organizac_raxnhqe

Organizacje. 6png_raxnrqa
PARTIA ELIMINACJI PRZECIWNIKÓW LUDZKOŚCI (PEPL)

Partia rządząca metropolią. W jej skład wchodzą wojskowi walczący przeciwko istotom nieludzkim, pragnący ich wyginięcia jak i spokoju na świecie. Uważają ich bowiem za źródło wiecznego zagrożenia. W swoim posiadaniu mają całą masę specjalistów, kierujących Gunnerami, naukowców, konstruktorów i cholera wie co jeszcze. Generalnie są dosyć sporą i wpływową grupą, która decyduje o najważniejszych sprawach w Eridan City. Posuwają się do dosyć niekonwencjonalnych, jak i niehumanitarnych sposobów by wygrać. Ich dewizą jest przysłowie "Po trupach do celu". Nie zawahają się przed poświęceniem własnych ludzi, dla dobra sprawy. Są dosyć apodyktyczni i nie chętnie dzielą się władzą jak i informacjami. Mają dosyć spore poparcie w metropolii. Każdy członek PEPLu nosi ciemnozielony mundur, przepasany na ramieniu czerwoną wstęgą.

Główne cele:
  • likwidacja Wynaturzonych, jak i przedstawicieli ras innych niż ludzka
  • zaprowadzenie pokoju
  • stworzenie bezpieczeństwa dla ludzkości zamieszkującej metropolię


Hierarchia:
  • Głównodowodzący [0/1] - najważniejsza osoba w całej organizacji, jednocześnie władająca całym metropolii. Osoba ta ma bardzo dużo obowiązków i zajęć, nie bierze jednak bezpośredniego udziału w walkach. Wtrąca się tylko w momentach krytycznych, w których nikt inny sobie nie poradzi. Jest to bardzo silna postać, przewyższająca wszystkich w PEPL. Na co dzień zawalony pracą papierkową i wydawaniem rozkazów.Głównodowodzący jest posiadaczem mecha, który ma wzmocnioną wytrzymałość i szybkość. Dodatkowo dostaje dwie umiejętności do podstawowych.
  • Sekretarz [1/1] - osoba odpowiedzialna za wszystkie papiery, kontrakty, ustawy. Generalnie musi to być ktoś z głową na karku. Zawsze czujny, ostrożny i przede wszystkim pracowity. Do jego obowiązków należy wypełnianie papierów, sortowanie ich, przynoszenie do podpisu Głównodowodzącego, ale także służenie mu radą. Sekretarz jest równocześnie doradcą, czyli prawą ręką władcy Eridan City. Nie posiada mecha, a gdy głównodowodzącego nie ma przejmuje jego obowiązki. Dostaje dodatkową umiejętność.
  • Naukowiec [0/4] - grupa osób odpowiedzialnych za rozwój naukowy i techniczny całej organizacji, jak i metropolii. Są to umysły o nieprzeciętnej inteligencji, spędzające trzy czwarte swojego życia w laboratorium trudząc się nad nowymi technologiami.
  • Konstruktor [0/4] - innymi słowy, osoba odpowiedzialna za stan maszyn jak i ich konstrukcje. Projektuje i nadzoruje budowę maszyn, zarówno tych do walki jak i tych do użytku codziennego. Konstruktorzy dbają o to, by Gunnery były zawsze sprawne i gotowe do wyruszenia na pole walki.
  • Minister [0/5] - postać odpowiedzialna za daną dziedzinę w rozwoju państwa. Wszystkich ministrów jest 5. Każdy z nich zajmuje się zupełnie inną strefą rządzenia. Wszystkie z nich, to: ministerstwo spraw społecznych, żywności, dróg, komunikacji, wojskowe.
  • Dowódca [0/12] - osoba dowodząca jednym z 12 oddziałów bojowych PEPL. Do jej obowiązków należy nadzór nad jednostkami walczącymi, a także wydawanie rozkazów podczas walk i nie tylko. Są to osoby całkiem sprawne i wyćwiczone w walce.
  • Zwykły członek - zwykłe, szare ludki będące w organizacji. Niektórzy dopiero się szkolą na niektóre rangi, inni są już członkami oddziału bojowego. Ich ilość jest nieograniczona.


Informacje dodatkowe:
  • Siedzibą PEPL jest Ratusz wraz z jego podziemiami. Członkowie organizacji mogą mieć w nim swoje mieszkania, jak i różnego rodzaju pomieszczenia gospodarcze.
  • PEPL przyjmuje do siebie tylko ludzi, jako iż ich calem jest pozbycie się wszystkich innych ras z powierzchni Ziemii.





Organizacje. 7png_raxnxpq
ORGANIZACJA RATOWNICZA ARMII LUDZKOŚCI (ORAL)

Organizacja, która powstała po to, by bronić ludzkości, nie raniąc przy tym innych istot. Są przeciwni władzy PEPLu, często dywersyfikując ich poczynania. Składają się w większości z lekarzy i młodych ochotników, pragnących sprawiedliwości na świecie. Ich dewizą jest "sprawiedliwość ponad wszystko", co oznacza, że sądzą stworzenia za czyny, a nie przynależność rasową. Odznaczają się dużą cierpliwością, ale i uporem. Mimo iż nie posiadają tak wielkiej siły i zasobów ludzkich jak PEPL, potrafią dotrzymać im kroku, a nawet poważnie postraszyć. Walczą po to, by zażegnać wiecznie trwające walki. Pragną świata spokojnego, zsynchronizowanego ze sobą. Zajmują się pomocą poszkodowanym i rannym, nie zależnie od przynależności rasowej. Posługują się maszynami nazywanymi Ennearami. ORAL jest grupą nielegalną, dlatego jej członkowie cały czas pozostają w ukryciu. Charakteryzują się tym, iż na polu walki występują w maskach zakładanych na nos i usta. Noszą także białe płaszcze z zielonym krzyżem i oplatającym go wężem na plecach. W porównaniu z wszystkimi innymi organizacjami mają mało maszyn bojowych.

Główne cele:
  • zapewnienie pokoju
  • ocalenie jak największej liczby ludzi, Wynaturzeń i Zwierzoludzi
  • przekształcenie państwa z dyktatury PEPLu w demokrację


Hierarchia:
  • Dowódca najwyższy [1/1] - osoba odpowiedzialna za funkcjonowanie całej grupy. Zwołuje narady, pilnuje, by nikt nie odkrył ich tajnej kryjówki. Dogląda wszystkie i wydaje najważniejsze rozkazy. Rzadko kiedy bierze udział w otwartej walce, skupiając się raczej na rozdawaniu poleceń i rozsyłaniu ludzi w odpowiednie miejsca. Dostaje dodatkowe dwie umiejętności.
  • Strażnik [0/1] - Osoba będąca prawą ręką dowódcy. W czasie jego nieobecności sprawuje pieczę nad całą organizacją. Do jego obowiązków należy praca papierkowa, nadzorowanie wszystkich członków, a także zwykłe usługiwanie dowódcy. Plus jedna umiejętność dodatkowa.
  • Lekarz Główny [1/6] - część organizacji dzięki której w ogóle ona powstała. To właśnie lekarze wywołali sprzeciw aktualnym rządom i to oni zaczęli grupować się w ORAL. Obecnie głównych lekarzy jest tylko sześciu. Nadzorują oni akcje ratunkowe, a także są ordynatorami podziemnego szpitala ORALu.
  • Lekarz/Pielęgniarka - czyli całe szeregi osób chętnych do pomocy, mających wykształcenie medyczne. Są to osoby odpowiedzialne za zdrowie poszkodowanych w czasie walki. Zarówno ludzi, jak i innych ras.
  • Mechanik [3/6] - osoby konstruujące, naprawiające i dbające o aktualny stan maszyn, których i tak nie jest za dużo. Zazwyczaj mechanicy są bardzo dobrymi partnerami Prowadzących, którzy nawet podczas walki mają ze sobą stały kontakt i sprawdzają czy wszystko w porządku. Od czasu do czasu zdarza się, że mechanicy także prowadzą mechy, są to jednak wyjątki. Do obowiązków tych ludzi zalicza się także pracę na komputerach i naprawę broni.
  • Prowadzący [0/6] - Bojownicy, którzy uzyskali tyle zasług, iż zostali mianowani na wyższą rangę. Ludzie Ci są dowódcami oddziałów bojowników. Prowadzą ich podczas walki, rozdają rozkazy. Prowadzący zajmuje się także szkoleniem nowych jednostek na bojowników.
  • Bojownik - zwykła jednostka bojowa w organizacji.
  • Samotny Wilk [1/3] - osoba pomagająca organizacji, pracująca w niej, lecz nie będąca w stu procentach podległa innym.


Informacje dodatkowe:
  • siedzibą organizacji są podziemia szpitala
  • przyjmują w swoje szeregi przedstawicieli wszystkich ras





Organizacje. 8png_raxnxhs
ARMIA NATYCHMIASTOWEJ ANIHILACJI LUDZKOŚCI (ANAL)

Organizacja przewodząca wszystkim Wynaturzonym. Strukturalnie przypomina wojsko, bo w rzeczy samej składa się przede wszystkim z żołnierzy gotowych do walki z ludźmi. Uważają ludzkość za niepotrzebne zło, stworzenia gorsze, których należy się pozbyć. Dodatkowo sytuację pogarsza fakt, iż to właśnie ich wrogowie sprawują jako taką władzę na świecie, nie pozwalając im poruszać się po powierzchni. Toczą zażarte boje, zawsze na śmierć i życie. Nie odpuszczą, dopóki wróg nie zostanie zlikwidowany, nawet za cenę własnego życia. Członkowie tej organizacji nie charakteryzują się specyficznym ubiorem, lubią wtapiać się w tło. Są bojowo nastawieni i gotowi do bójki w każdej chwili. Tak naprawdę nie znoszą ludzi tylko dlatego, że ci nie pozwalają im na panoszenie się i podbieranie ich własnych plonów. Członkowie ANALu nie potrafią nic innego poza walką, dlatego też nie są w stanie utrzymać się samodzielnie.

Główne cele:
  • anihilacja ludzkości
  • polepszenie bytu Wynaturzonych
  • zawładnięcie metropolią i przejęcie władzy nad światem


Hirearchia:
  • Kaiser [1/1] - Wielki cesarz Wynaturzeń, zajmuje się wydawaniem rozkazów i korzystaniem z władzy absolutnej jaką sobie wywalczył. Bierze udział w najbardziej znaczących bitwach, mobilizując żołnierzy. Jego mech posiada dodatkowo więcej siły, a sam Kaier ma dwie umiejętności więcej.
  • Generał [1/4] - cztery Wynaturzenia które w rzeczywistości odwalają całą brudną robotę. Podczas gdy Kaiser jest symbolem władzy, oni służąc mu dowodzą wojskiem. Większa część ich pracy polega na przekazywaniu oddziałom rozkazów Kaisera. Zwykle nie walczą, ale ich maszyny należą do najlepszych. Każdy z nich otrzymuje jedną umiejętność gratis.
  • Major[0/5] - dowódcy zgrupowań Wynaturzeń, rzadko pojawiają się na polu bitwy gdyż ich obowiązkiem jest dbanie o porządek w obozach wojskowych.
  • Kapitan[1/6] - wysoko postawione Wynaturzenia które dowodzą oddziałami na polu bitwy.
  • Kapral [0/6] - Wynaturzenia zajmujące się szkoleniem rekrutów na wojowników liniowych.
  • Wojownik Liniowy - podstawowe mięso armatnie ANALu, czyli jednym zdaniem wszyscy, którzy ukończyli szkolenie.
  • Konstruktor Maszyn [1/5] - osoby odpowiedzialne za konstrukcje jak i naprawy wszystkich Arrenów należących do ANALu.


Informacje dodatkowe:
  • siedzibą ANALu jest Garganta, olbrzymia jaskinia znajdująca się na pustkowiu.
  • do terenów organizacji zaliczyć można podziemia ciągnące się poza metropolią
  • w swoje szeregi przyjmują tylko i wyłącznie Wynaturzonych, wcześniej robiąc przesiew by wyplenić słabe osobniki




UWAGA.
Każdy użytkownik może założyć swoją organizację. Musi ona jednak spełniać kilka warunków. Po pierwsze, na start musi posiadać co najmniej TRZECH członków. Po drugie, musi być ona klimatyczna i jednak mieć jakieś cele związane ze światem przedstawionym. I po trzecie, aby móc założyć organizację, należy wypełnić wzór i podesłać go adminowi. Jeżeli administracja zatwierdzi organizację, jej opis znajdzie się w danym dziale.

Code:
[b]Nazwa organizacji:[/b]
[b]Podstawowe informacje:[/b]
[b]Główne cele:[/b]
[b]Hierarchia:[/b]
[b]Informacje dodatkowe:[/b]
[b]Sposób zapisu:[/b] fabularny/niefabularny
[b]Link do obrazka:[/b]


Organizacje. 9png_raxnxrh
Administrator
Administrator
Główny Administrator

Liczba postów : 162
Join date : 2012-07-11

https://epic-challange.forumpolish.com

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum